Office Phone Booth, o persoană, materiale sustenabile
21910 lei
* Prețul nu conține TVA (19%).
* Transport GRATUIT în principalele orașe din țară.
Caracteristici office phone booth:
- Dimensiuni exterior (H x L x A): 2150 x 970 x 990 mm.
- Dimensiuni interior (H x L x A): 2020 x 860 x 930 mm.
- Dimensiuni măsuță (H x L x A): 1130 x 700 x 330 mm.
- Culori: Negru/Alb (exterior), Gri (interior).
- Optimizare pentru video calls: lumini LED.
- Priză electrică 230V + 2x USB (type A + C).
- Capacitate: 1 persoană.
- Greutate: 212 kg.
- Cablu de alimentare de 3 m.
- 2 ventilatoare silențioase (262 m³/h).
- Consum de energie: 13W/h în folosință, 1W/h în repaus.
- Reducerea zgomotului: pereți 41 db + ușă 37 db.
- Piciorușe reglabile pentru nivelare.
- Garanție: 24 luni
Calitate superioară și design minimalist
Phone booth-ul este soluția ideală pentru confidențialitatea apelurilor angajaților, fiind minimalist, modern și atemporal în design. Produs în Germania, oferă o calitate superioară la un preț atractiv.
Locurile de muncă se confruntă cu tot mai multe provocări complexe. Acest lucru se extinde în mod natural și la proiectarea spațiilor de birouri. Această cabină oferă intimitatea de care angajații tăi au nevoie pentru apeluri telefonice sau video într-un birou aglomerat și zgomotos.
Pereții dubli din pâslă acustică realizată din materiale reciclate împreună cu ușa din sticlă, oferă confidențialitatea necesară în convorbiri video sau audio. Pentru un plus de confort și funcționalitate, este dotat cu măsuță pentru laptop, agendă sau cafea, priză electrică de 230V, 2 port-uri USB (A, C), lumini LED și 2 ventilatoare silențioase.
Realizat din materiale sustenabile
Pentru a proteja mediul înconjurător, evităm utilizarea necorespunzătoare a plasticului. Structura phone booth-ului este realizată din lemn provenit din păduri sustenabile și este certificat în conformitate cu standardele "FSC" ale "PEFC" și a noului standard ISO 38200 : 2018. Pâsla acustică din interiorul cabinei este fabricată din sticle PET reciclate.
Ajută-ne să îți facem o ofertă corectă, răspundem în 30 de minute, în intervalul orar 08:00-16:30, de luni până vineri.
1. Completați formularul de mai jos.
2. Veți fi contactat de unul dintre colegii noștri în maxim 30 de minute.
3. Veți stabili împreună condițiile comerciale.
4. Oferta finală va fi trimisă pe adresa de email menționată.
Ce spun clienții noştri:
Am achizitionat de la dvs vestiare pt 300 persoane si suntem foarte multumiti de alegerea facuta. Pret competitiv, calitate buna a produselor livrate. Foarte buna colaborarea! Am beneficiat de intregul suport al achipei dvs pe tot parcursul procesului de achizitie.
Radu Teisanu
Logistic Manager
Abatorul Peris SA