Somnul la birou? Sau cum se vor schimba spațiile de birou în 20 ani?

June 19th, 2017

Spațiile de birou contemporane sunt influențate în mod continuu de dezvoltarea noilor tehnologii care domină toate domeniile de activitate. Dacă acum 20 de ani, forma obișnuită de organizare a birourilor era pe compartimente, iar șeful de obicei avea biroul separat, în momentul de față domină flexibilitatea și mobilitatea la locul de muncă.

Putem să ne  referim aici la open space-uri care sunt implementate tot mai des în companii cu scopul de a economisi spațiu, de a încuraja colaborarea între angajați și de a accelera creativitatea și productivitatea angajatului. În aceste cazuri, conducerea companiei beneficiază de un control permanent asupra angajaților, iar aceștia de un spațiu important pentru interacțiunea socială, în contextul în care comunicarea virtuală este din ce în ce mai  răspândită.

Trebuie să recunoaștem faptul că un open space dotat cu birouri standarde și mici despărțitoare nu poate fi numit nivelul definitiv la care a ajuns evoluția spațiilor de lucru. În prezent, toți designerii, proiectanții și posibili optimizatori ai locurilor de lucru din toată lumea, propun tot felul de idei noi cu privire la modul de îmbunătățire a productivității angajaților, economisind costurile.

Am analizat minuțios procesul de dezvoltare al spațiilor de muncă din prezent și al celor propuse de specialiști pentru viitorul apropiat, astfel am selectat câteva idei utile care vă vor ajuta să înțelegeți care sunt principalele caracteristici pe care se pune deja accentul și beneficiile acestora.

Cu toții simțim influența pe care stilul de viață sedentar o exercită asupra sănătății noastre, fiind de cele mai multe ori cauza multor boli. Cu toate acestea cei mai mulți oameni stau pe scaun pe durata întregii zile, începând cu minim 8 ore de stat la birou. De aceea, specialiștii în domeniu au venit cu o soluție pentru a reduce impactul negativ al muncii sedentare la calculator și anume, posibilitatea de a lucra stând în picioare. Cu acest scop s-au implementat birourile reglabile pe înălțime. Acestea permit alternarea situațiilor de stat pe scaun și stat în picioare reducând semnificativ dinsconfortul scheleto-muscular.

754818850491381

(Foto: Steelcase)

Însă lucrul din picioare e doar un prim pas spre un mod de viață activ la locul de muncă. Pentru a minimaliza efectele secundare ale statului zilnic pe scaun este necesară mai multă mișcare, iar soluția ar fi o bandă de alergat, exact ca la sala de fittness.

754818850526102

Iar dacă ți se pare greu să alergi poți opta pentru o bicicletă staționară, care este o modalitate mai ușoară și mai confortabilă, dar are același efect. Imaginează-ți multifuncționalitatea: mâinele tale tastează, picioarele pedalează și minte gândește.

754818851492378

 

O altă tendință care se va răspândi sunt birourile „plutitoare’’. Unele companii au început deja să o pună în practică și au amenajate birouri speciale pentru angajații care pleacă foarte des în delegații. Aceștia nu au un birou personal dar se poat folosi de oricare din cele speciale pentru ei, economisând astfel și spațiu. Diferența dintre birourile normale și acestea este faptul că se pot ajusta confrom tiparelor fiecărui angajat.

754818852576264

Una dintre cele mai eficiente modalități de diminuare a supraoboselii la locul de muncă poate fi o retragere la somn.

Vi se pare prea ideal pentru un job? Să știți că designerii și arhitecții deja au realizat capsule pentru pauze scurte de somn pentru companii.

754818852789731

Tot creatorii acestor capsule vorbesc despre impactul asupra somnului a unei lumini speciale care duce la o relaxare mai rapidă.

754818852819606

Sursă:https: https://realty.rbc.ru/news/5853c7409a79474ab1d918c5.

Tu știi cum sunt vopsite vestiarele din sălile de sport? Atât de net, atât de rezistent.

April 27th, 2017

Freeze motion of colored dust explosion isolated on black background

De-a lungul timpului gama de mobilier metalic s-a extins, utilitatea acestora fiind tot mai vastă, începând cu școli, săli de fitness, arhive, birouri, instituții publice sau chiar și în industria casnică. Mulți optează pentru acestea datorită design-ului simplu și a spațiului de depozitare generos. Însă caracteristica principală este contrucția robustă care oferă rezistență la uzură. Necătând la faptul că sunt majoritatea sunt construite din tablă de oțel, au diferite forme și diferite nuanțe de culori, satisfăcând necesitățile utilizatorilor.

Dar te-ai întrebat vreodată cum e vopsit un dulap metalic din biroul tău, sau un vestiar din sălile de fitness, sau poate chiar băncuța din curtea casei tale? Ți-ai imaginat poate cum stă un nene cu o perie pe care o înmoaie la fiecare 5 secunde într-o cutie cu vopsea și se tot chinuie, să acopere toată suprafață și să mai fie și uniform?

Ei bine, fiindcă suntem în secolul XXI, secolul evoluțiilor tehnologice, totul se face prin înlocuire. Și nu ne referim aici la înlocuirea lucrurilor propriu-zise, ci a modalităților tradiționale prin altele mai economice, mai durabile, mai ecologice.

La acest capitol putem menționa și vopsirea în câmp electrostatic care a devenit din ce în ce mai folosită, iar spre deosebire de vopsirea clasică cu lichid este o alternativă mai ieftină și mai calitativă. Vopsirea electrostatică a devenit preferată de vreo 25 de ani încoace, și de 10 ani în România, datorită uniformizării, aderenței nete și costurilor mult mai mici. Altfel spus, spre deosebire de vopselele tradiționale, lichide, stratul aplicat prin vopsire electrostatică nu prezintă iregularitățile, diferențele de nivel, formele de picături și de bule de aer care apar, deseori, pe straturile de vopsea obișnuită. Mai mult de atât aceasta este mult mai rezistentă și nu dăunează mediului înconjurător, întru-cât nu conține solvenți care ar putea să se vaporizeze în aer sau să ajungă în apă. Vopseaua însăși fiind sub formă de pulbere care, cu ajutorul unui mecanism de pulverizare, se lipește electrostatic de suprafața piesei vopsite și apoi fiind întărită în cuptoarele de încălzire, la 200 °C. Pulberea poate fi de diverse culori, care combinate pot oferi o altă nuanță și efecte diverse într-un singur strat.

Și ca să vezi, că asta nu e totul, pulberea suprapulverizată poate fi chiar reciclată și reutilizată în cadrul aceluiași proces de vopsire.

Acestea fiind spuse, procesul de vopsire în câmp electrostatic este unul avantajos datorită tehnologiilor de utltimă generație și este binevenit în domeniul mobilierului metalic.

Nu te costă nimic să faci un om fericit!

April 10th, 2017

Regulament campanie de Paște:

blog2

Aceasta campanie se rulează cu scopul de a susține persoanele fără adăpost din Timișoara, care s-au adresat Azilului de Noapte “Pater Jordan”. Din fiecare produs achiziționat în perioada 10-13 aprilie, care respectă regulile acestui contract, o sumă de 10 lei va fi reținută pentru asigurarea unei mese tradiționale în ziua Sfintei Sărbători de Paște. Masa va cuprinde produse precum ouă vopsite, cozonac, specifice tradiției pascale.

 

Capitolul 1 – Organizator

(1) Organizatorul Campaniei „Nu te costă nimic să faci un om fericit!” (denumită în cele ce urmează “Campania”) este Viva Facilities SRL cu sediul în Com. Giroc, Calea timișoarei nr.72, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J35/1699/2010, cod unic de înregistrare RO 27630504, cont IBAN RO53BTRL03601202W38678XX, banca Transilvania, denumită în continuare „Organizator”.

(2) Decizia de derulare a acestei Campanii conform regulilor din prezentul regulament este finală și obligatorie pentru toți participanții. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial (denumit în continuare „Regulament Oficial”), prin întocmirea unui act adițional.

 

Capitolul 2.Durata campaniei și aria de desfășurare

(1) Campania este organizată si desfășurată pe întreg teritoriul României, în perioada 10 aprilie 2017 – 14 aprilie 2017 ora 16:30, inclusiv (ora României), denumită în continuare „Perioada Campaniei”, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

(2) În situația în care Organizatorul decide să scurteze / să prelungească aceasta Campanie, acest fapt va fi adus la cunoștință publică, prin modalitățile prevăzute la Cap.4

(3) Toate premiile acordate în cadrul acestei Campanii trebuie să fie revendicate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial, în caz contrar acestea nu mai sunt datorate de către Organizator.

 

Capitolul 3. Dreptul la participare la Campanie

(1) Campania se adresează tuturor persoanelor fizice, care au împlinit vârsta de 18 ani până la data de  14 aprilie 2017 (inclusiv), cetățeni români, cu domiciliul stabil / reședinta în România și care acceptă termenii și condițiile prezentului Regulament Oficial (denumiți în continuare „Participanți”).

(2) Nu pot participa la aceasta Campanie angajații companiei organizatoare, precum și nici membrii familiilor tuturor acestora (soț / soție, copii, părinți, frați / surori).

(3) Organizatorul îți rezervă dreptul de a înlătura orice tentativă de fraudă prin restricționarea accesului de a participa la această Campanie a persoanelor care încearcă să fraudeze.

(4) Participarea la aceasta Campanie implică cunoașterea și acceptarea integrală și neechivocă a prezentului Regulament Oficial.

 

Capitolul 4. Regulamentul Campaniei

(1) Campania se va derula conform cu prevederile prezentului Regulament Oficial, acesta fiind obligatoriu pentru toti participantii.

(2) Regulamentul Campaniei este disponibil gratuit pe perioada de desfasurare, pe http://www.vivafacilities.ro/blog/?p=240. 

(3) Organizatorul își rezervă dreptul de a completa și / sau schimba prezentul Regulament Oficial pe parcursul derulării campaniei, completarea și/sau modificarea urmând a fi aduse la cunoștință publicului prin modalitățile prevăzute la Art. 4, alin. (2).

 

Capitolul 5. Modalitatea de desfățurare a campaniei

(1) Campania se desfășoara prin intermediul site-ului oficial al Organizatorului: http://vivafacilities.ro/, pagina de facebook https://www.facebook.com /vivafacilities/  si telefonic.

 

(2) Pentru a participa la aceasta Campanie, participanții trebuie:

–       să acceseze pagina produselor de pe http://vivafacilities.ro/ .

–       să aleagă produsul de care are nevoie din cele de pe stoc care sunt:

Vestiare:

http://www.vivafacilities.ro/vestiare-metalice/679/545

http://www.vivafacilities.ro/vestiare-metalice/679/457

http://www.vivafacilities.ro/vestiare-metalice/679/458

http://www.vivafacilities.ro/vestiare-metalice/679/461

http://www.vivafacilities.ro/vestiare-metalice/679/467

http://www.vivafacilities.ro/vestiare-metalice/679/469

http://www.vivafacilities.ro/vestiare-metalice/679/473

http://www.vivafacilities.ro/vestiare-metalice/679/468

 

Dulapuri

http://www.vivafacilities.ro/mobilier-metalic/73/661

http://www.vivafacilities.ro/mobilier-metalic/73/660

http://www.vivafacilities.ro/mobilier-metalic/73/574

http://www.vivafacilities.ro/vestiare-metalice/679/573

http://www.vivafacilities.ro/mobilier-metalic/73/161

http://www.vivafacilities.ro/mobilier-metalic/73/157

http://www.vivafacilities.ro/vestiare-metalice/679/456

http://www.vivafacilities.ro/mobilier-metalic/73/159

 

Clasificatoare

http://www.vivafacilities.ro/mobilier-metalic/71/568

http://www.vivafacilities.ro/mobilier-metalic/71/397

Bănci

http://www.vivafacilities.ro/mobilier-metalic/74/538

http://www.vivafacilities.ro/mobilier-metalic/74/533

http://www.vivafacilities.ro/mobilier-metalic/74/537

http://www.vivafacilities.ro/mobilier-metalic/74/536

http://www.vivafacilities.ro/mobilier-metalic/74/297

Scaune/canapele:

http://www.vivafacilities.ro/scaune-canapele/81/560

http://www.vivafacilities.ro/scaune-canapele/81/378

si altele.

-să se informeze cu privire la disponibilitatea acestora de la Organizatori

–  să facă o comandă fermă.

(3) O persoană poate participa la campanie cu o singură comandă pentru care va putea alege un singur număr, indiferent de numărul produselor comandate.

(4) Organizatorul își rezervă dreptul de a înlătura orice tentativă de fraudă prin restricționarea accesului participanților care încearcă să fraudeze.

(5) Cadourile se trimit prin curier în data convenită de ambele părți, toate cheltuielile fiind suportate de Organizator.

(7) Cutiile cu cadouri vor fi sigilate, și numerotate. Fiecare participant va avea posibilitatea să aleagă numărul cutiei, telefonic, care va fi trimisă odată cu produsele comandate.

 

Capitolul 6. Condiții pentru validarea câștigătorului

(1) Pentru ca un participant să fie validat ca și câștigător al unuia dintre cele 15 de premii, acesta trebuie să îndeplinească simultan urmatoarele condiții:

–  să îndeplineasca dreptul de participare prevăzut la Cap.3;

–  să apeleze  Organizatorul în termen de maxim 7 zile de la primirea coletului și să trimită adresa de livrare la care dorește să i se expedieze premiul la data convenită de ambele părți;

(2) În cazul în care un câștigător nu respectă condițiile de validare de la cap. 6 / (1) și / sau nu apelează Organizatorul pentru a anunța câștigarea premiului, după trecerea termenului de 7 zile de la primire, acesta se anulează. Această condiție nu este valabilă și pentru cupoanele de reducere, acestea au termenul specificat.

 

Capitolul 7. Acordarea premiilor

  • În această campanie, se vor 15 cadouri: 1 fotoliu, 2 scaune de terasă, 2 scaune bucătărie, 5 umbrele și 8 vouchere reducere de 5%.

(2) Câștigătorii nu au posibilitatea de a primi contravaloarea în bani a premiului sau posibilitatea de a schimba premiul cu alte bunuri / produse din stocul Organizatorului.

(5) Expedierea premiilor la adresele specificate de către fiecare câștigător se face pe contul Organizatorului.

Capitolul 8. Încetarea campaniei

 

(1) Campania poate înceta înainte de termen numai în cazul apariției unui eveniment ce constituie forța majora, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința lor, de a continua Campania.

(2) În cazurile menționate mai sus se va emite un act adițional prin care Organizatorul va anunța public încetarea Campaniei.

(3) În situațiile avute în vedere în paragrafele (1) și (2), Organizatorul nu mai are nicio obligație către Participanții la Campanie, după cum nu au nici o obligație de rambursare a unei sume sau plata unei sume cu titlu de despăgubire sau altele asemenea.

Capitolul 9. Scopul campaniei

Campania a fost concepută cu scopul de a aduce bucurie în ziua de Paște persoanelor fără adăpost. Persoane care merită să simtă bucuria Învierii Domnului și apartenența acestei țări. Tradiționalul cozonac și ouăle roșii pot readuce zâmbetul pe fața lor. Iar tu poți fi cel care contribuie la fericirea lor.

Din respect pentru angajații tăi

April 3rd, 2017

De-a lungul timpului oamenii au devenit tot mai interesați și mai implicați în cariera lor, năzuind să avanseze și să ajungă culmile succesului. S-a dovedit chiar că activitatea profesională a românilor a crescut cu aproximativ 1,7 ani, ajungând să muncească în medie 35 de ani pe parcursul întregii vieți.

Însă acest lucru nu a contribuit și la creșterea gradului de eficiență. Factoriii care ar putea bloca activitatea fiind diverși, de la raportul dintre serviciu și viața personală până la modul în care este organizat locul de muncă. Astfel, locul de muncă trebuie să fie organizat ca să permită o stare fiziologică bună  cu un minim consum de energie. Scopul acestei organizări este să se obţină o productivitate maximă a muncii, respectând principiile economiei mişcării şi evitând pe cât posibil oboseala inutilă a angajatului.

De accea, este foarte importantă siguranța și confortul la locul de muncă, deopotrivă pentru angajat și angajator, pentru o viziune pe termen lung. Pentru o afacere sănătoasă asigură-le bunăstarea angajaților tăi.

 

Organizarea depozitului de arhivă

March 10th, 2017

Orice sursă pe suporţi friabili, realizate cu ajutorul grafiei, fotografiei, înregistrărilor sonore, cinematografice sau a altor imagini, capătă valoare însemnată în momentul în care organizația înregistrează o informație care prezintă interes. Și aici ne referim la acte oficiale şi particulare, diplomatice şi consulare, memorii, manuscrise, proclamaţii, afişe, chemări, planuri, schițe, harţi, pelicule cinematografice şi alte asemenea mărturii precum şi înregistrări foto, video, audio, realizate în ţară sau în străinătate, rezultate în urma activității unei companii sau insituții publice.

Organizare depozit arhivă

Rafturi arhivare

Însă, pentru a asigura o continuitate a acestor informații sunt foarte importante masurile de păstrare și conservare a acestora în conformitate cu cerințele legislative. De aici rezultă obligația creatorilor și deținătorilor de documente să le păstreze în condiții corespunzătoare, asigurându-le împotriva distrugerii, degradării, sustragerii ori comercializării în alte situații decât cele prevăzute.

Un prim pas în acest scop sunt depozitele construite special și încăperile amenajate pentru păstrarea corespunzătoare a documentelor, pentru protecţia lor faţă de acţiunea agenţilor de deteriorare: praf, lumina solară, solicitări la uzura mecanică, variaţii de temperatură şi umiditate, temperaturi excesive, surse de infecţie sau întreţinere a agenţilor biologici, pericol de foc, inundaţii sau infiltraţii de apă.

La rândul lor acestea vor fi dotate cu rafturi, rastele, dulapuri şi alte mijloace de depozitare specifice, din materiale incombustibile, de preferinţă din metal acoperit cu vopsele stabile, anticorozive şi fără emanaţii. Iar dimensionarea acestora se va face în funcție de dimensiunile spațiului aferent, ale materialului de suport (hârtie,film etc.) sau ale materialului de protecție(mape, cutii etc.). Acestea trebuie să asigure accesul la materialul depozitat şi posibilitatea unei evacuări rapide în caz de necesitate. Rafturile se vor amplasa perpendicular pe sursa de lumină naturală, iar culoarul dintre rafturi va fi iluminat artificial. Între rafturi, și între rafturi și pereți se asigură un spaţiu liber de 0,7 – 0,8 m lăţime. In depozitele mari se pot organiza şi coridoare centrale de 1,5 – 2,0 m lăţime, pe lungimea sau pe lăţimea depozitului, pentru manevrarea documentelor. Iar aşezarea documentelor în rafturi se face pe manşeta de îndosariere sau pe manşeta inferioară. Organizare depozit arhivă

O astfel de organizare nu doar că este în conformitate cu normele legislative, dar este necesară desfășurării activității. Iar pentru a veni în ajutor clienților noștri punem la dispoziție o gamă variată de rafturi, rasete și dulapuri pentru arhivare.

Vă rugăm să accesați site-ul nostru www.vivafacilities.ro. 

 

 

 

 

Surse: http://mefc.ase.ro/Media/Default/docs/Instructiuni%20creatori%20arhiva.pdf
http://www.arhivelenationale.ro/images/custom/image/Pdf-uri/Normativ%20depozite
%20arhiva.pdf

7 exerciții ușoare de făcut la birou

March 14th, 2016

Vezi POZE! Specialistul recomandă! Care sunt cele mai ușoare 7 exerciții de făcut la birou?

Jobul modern presupune în majoritatea cazurilor un birou și un calculator, în fața căruia stăm câteva ore pe zi. Din această cauză avem dureri în anumite zone, avem disconfort în alte zone și ne simțim mușchii atrofiați.

Mereu simțim nevoia să ne întindem, să ne dezmorțim. Orice medic recomandă celor care au un job ce tinde spre sedentarism să ia scurte pauze, să ne dezlipim ochii din fața laptopului și să facem puțină mișcare.

Avem 7 exerciții ușoare pentru a scăpa de încordarea provocată de scaunul de birou:

Înainte de toate putem executa câteva mișcări de întindere/încălzire/relaxare pentru mușchii gâtului și încheieturi. Cele clasice, pe care le știm toți. Apoi trecem la exercițiile propriu-zise.

1. Ridicarea pieptului.

Style: "Neutral"

Poziția este ca în poză. Pe un scaun, rezemați mâinile pe mânerele laterale, cu talpa picioarelor în contact total cu solul. Ușor, ridici pieptul înspre tavan, însă ții picioarele la locul lor, mâinile acolo pe mânere și bărbia îndreptată spre podea (cu alte cuvinte nu ridici privirea, nu întinzi gâtul). Menține această poziție timp de 10 secunde, apoi relaxează-te și repetă mișcarea pentru înca 8 ori (8 repetari).

2. Retragerea umerilor.

Style: "Neutral"

Poziția este ca în poză. Pe un scaun, iei poziția de la numărul unu, doar că de această dată pui măinile în brău/talie și îți retragi umerii în spate, cât poți de mult, strângi cât poți de tare, astfel încăt să îți întinzi mușchiul pieptului. Menții 10 secunde poziția, te relaxezi, după care repeți mișcarea de înca 8 ori (8 repetari).

3. Retragerea bărbiei.

Style: "Neutral"

Poziția este ca în poză. Plecarea se face la la poziția numărul unu. De această dată ne jucăm cu bărbia, capul și gâtul. Menținem nivelul bărbiei paralel cu podeaua și începe să ne retragem capul, gâtul și bărbia spre interior (ATENȚIE: NU ÎN JOS!). Menținem poziția 10 secunde, după care ne relaxăm și repetăm mișcarea de 8 ori.

4. Flexia cervicală.

Style: "Neutral"

Poziția este ca în poză. În poziția “ridicarea pieptului”, aplecăm ușor capul înainte ca și când am da din cap afirmativ. Menținem poziția 10 secunde, simțim întinderea gâtului în spate la bază, relaxăm și repetăm mișcarea de 8 ori.

5. Întinderea spatelui sus.

Poziția e ca în poză. Ne ridicăm de pe scaun, încrucișăm mâinile în spatele capului. Tragem de coate înapoi până simțim lamelele umerilor că se unesc . Menținem poziția 10 secunde după care ne relaxam și repetăm mișcarea de încă 8 ori.

6. Întinderea spatelui jos.

Style: "Neutral"

Poziția e ca în poză. Ne ridicăm de pe scaun, încrucișăm mâinile în zona lombară. Tragem de coate înapoi cât putem de mult. Menținem poziția 10 secunde după care ne relaxăm și repetăm mișcarea de încă 8 ori.

7. Întinderea pieptului.

job7

Poziția ideală e ca în poză. La un colț, ridicăm mâinile la nivelul umerilor, punem coatele, antebrațele și palmele pe câte un perete. Ne aplecăm înainte, pentru a ne întinde pieptul. Menținem poziția cât este necesar, până ne simțim dezmorțiți/întinși.

Ca alternativă se poate folosi o ușă, mișcarea e aceeași, poza de mai jos e exemplificativă.

job7bonus1

Ca bonus recomand și întinderea gâtului, umerilor și spatelui ca în imaginea de mai jos.

job7bonus

Mai exact: punem palmele pe perete și ne aplecăm înainte, lăsăm pieptul să cadă spre sol.

Exercițiile de mai sus ajută foarte mult la menținerea mobilității și scad riscul accidentărilor. Chiar dacă puteți să iscați zambete printre colegi, recomand să faceți aceste scurte exerciții de mai multe ori în timpul programului de lucru, sau atunci când stați mai mult în fața calculatorului. La fiecare 30 de minute, dacă faceți 30 de secunde de mișcare veți fi mai câștigați. Nu trebuie să faceți ciclul complet din prima, nu e nevoie să pierdeți mai mult de 30 de secunde / ciclu. Regula de aur: la fiecare 30 de minute, faceți 30 de secunde de exerciții.

Vă veți simți mult mai bine.

 

Sursa articol – http://valentinbosioc.com/

Top 8 Viva Facilities 2015

March 11th, 2016

VIDEO! Sunt in TOP 8 pe 2015….la Viva Facilities.

Sunt moderne, au prestanță, oferă confort….și acest lucru e dovedit de faptul că sunt preferate de cei mai mulți dintre clienții Viva Facilities! În 2015 au bătut recordurile de vânzări la firma noastră.

Read the rest of this entry »

Care sunt cele mai simple metode de relaxare la birou?

March 10th, 2016

VIDEO! Vrei sa aplici si tu cele mai simple metode de relaxare la birou?

Sunt accesibile oricui și de oriunde! Vezi aici care sunt cele 3 exerciții!

 

Alege scaunul directorial potrivit pentru tine!

March 10th, 2016

VIDEO!!! Cum găsesc scaunul directorial potrivit?

Una dintre piesele de mobilier indispensabile  în amenajarea spațiului de lucru este scaunul de birou. De cele mai multe ori, acesta este ales pe criterii de aspect sau de preț. Și totuși, dacă alegeți o piesă inadecvată, riscați să adoptați poziții nesănătoase la birou și să vă alegeți cu dureri de spate.

Noi vă propunem câteva exemple de scaune directoriale cu prestanță pentru confort la superlativ!

director's chair and megaphone on white background

Modelele ce vi le oferim sunt variate: convenționale – cu suport pentru brațe și spate; scaune ergonomice de birou – pentru persoanele care caută un scaun directorial sau au probleme la coloana vertebrală sau pur si simplu doresc să prevină diferite afecțiuni, acesta este modelul cel mai recomandat .

Designul scaunelor propuse de noi este unul modern, cu o varietate de forme, dimensiuni și materiale utilizate. Acestea din urmă pot fi plasă ( mesh), spumă maleabilă, piele sau piele ecologică.

Spătarul și suportul pentru șezut au o formă ergonomică, care urmărește linia corpului.

Mobilitatea scaunului este și aceasta extrem de importantă. Aceasta rezultă din reglajul pe înălțime al scaunului, precum și din construcția pe roți.

Modelele propuse de noi asigură o poziție confortabilă chiar și în condițiile unei munci îndelungate.

Vezi ce modele iti oferim!

 

Modelele noastre sunt mult mai diversificate și le puteți vizualiza pe site-ul nostru, la categoria Scaune/canapele – Scaune directoriale.

Pentru informaţii, consultanţă şi comenzi, contactează-ne la:
E-mail: office@vivafacilities.ro
Telefon: 004.0784.220.900

Echipa Viva Facilities

 

 

 

 

Care e scaunul ergonomic potrivit pentru tine?

March 9th, 2016

VIDEO!!! Mediul de lucru este un factor important în ceea ce priveşte productivitatea angajaţilor, dar şi confortul lor, mai ales pentru cei care petrec multe ore pe zi la birou, în faţa calculatorului. Pe lângă un spaţiu optim de lucru, un ambient plăcut şi relaxant, scaunul de birou este esenţial.

Read the rest of this entry »